Pytanie (Publiczne)

malakasia85

jaka fryzura dla okrągłej twarzy??

mam okrągłą twarz wiec słyszałam ze powinnam mieć długie włosy bo wtedy wydłużają twarz ale jestem też niska wiec jak fryzura będzie dobra??

odpowiedzi 12, wyświetleń 60983
Zobacz pytania w kategorii: Porady fryzjerskie

Odpowiedzi (13)

em, ścieniowane włosy podobno dobre, delikatna grzywka na bok ; d miałam tez taki problem z okrągłą buźką i tak własnie zrobilam,ale z wiekiem mi sie zrobiła twarz wąziutka ; x : *

masz wysokie czoło, węc raczej dobrze Ci będzie z grzywką

ja mam okrągłą twarz, włosy za ramiona, wycieniowane i grzywkę długą na bok :) nie narzekam.

też mam okrągłą twarz, też jestem niska;) i ludzie zawsze dają mi mniej lat niż mam i to dużo:D mam długie włosy, zawsze miałam długie i chce mieć jeszcze dłuższe:D

sama nie wiem...

najlepiej zrób sobie taką - z tyłu krótkie z przodu długie i prostym cięciem noi prosta grzywka. to najlepsze dla okrągłej twarzy

a może grzywka na bok??

A grzywka nie bedzie mnie jeszcze odmładniać?? kiedys miałam i ludzie mowili ze wyglądam jeszcze młodziej.Z tego co wiem to powinnam mieć dłuższe włosy zeby wydłużyć twarz...

fryzura z prosta grzywka wlosy mozesz zostawic do ramion, byle juz na nich nie lezaly. dobrze jest jesli mozesz zostawic proste boki. jesli sie nie da to dobrze jest wypracowac boki na kosci policzkowej tak by zawijaly sie tuz pod nimi. ale ogolnie cieniowania w taki pazurkowaty sposob sa nie modne.

ładnie by Ci było w takiej fryzurze jak miała Rihanna do teledysku umbrella ;-)

Odzyskaj hasło